چاپ کتاب با آکادمی ابن سینا

چاپ کتاب

شما برای چاپ کتاب خوب و موفق در گام نخست به یک ایده نیاز دارید تا بتوانید آن ایده را بسط داده و در قالب بخش های مختلف کتاب عرضه نمایید. آکادمی ابن سینا در راستای نگارش کتاب در مراحل مختلف آن شما را یاری می کند تا ایده ی مورد نظر خود را در قالب یک عنوان مناسب برای کتاب خود در آورده و شروع به نگارش آن نمایید.

موسسه آموزشی و پژوهشی ابن سینا ضمن مشاوره و انجام نگارش کتاب به یاری ویراستاران تخصصی خود در گام نخست متن موردنظر را ادیت می نماید و پس از انجام مراحل ویراستاری، صفحه آرایی، طراحی جلد به اخذ فیپا و شابک (ISBN) و مجوز ارشاد اقدام نموده و پس از چاپ نهایی کتاب جهت توزیع و جذب مخاطب و بازاریابی آن نیز آماده خدمت رسانی می باشد.

اخذ فیپا و شابک  (ISBN)

فیپا اطلاعات منحصر به فرد یک کتاب است مانند فهرست نویسی . این اطلاعات قبل از انتشار کتاب مورد نظر، باید تهیه شده و فایده آن کمک به شناختن و بازیابی کردن مشخصات کتاب می باشد. پس از اخذ فیپا، اطلاعات کتاب شناختی مورد نظر در سایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی قابل رویت خواهد بود.

شابک یا ISBN شماره استاندارد بین المللی هر کتاب را گویند که اولین بار در کشور انگلستان پایه گذاری شد و اخذ شابک به منظور چاپ یک کتاب الزامی می باشد. اخذ فیپا و شابک یکی از خدمات آکادمی ابن سینا در راستای چاپ کتاب شما می باشد.

اخذ مجوز کتاب و چاپ و اعلام وصول آن

اخذ مجوز کتاب با آکادمی ابن سینا در کمتر از 2 هفته صورت می گیرد. مجوز اخذ شده توسط آکادمی ابن سینا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با نام نویسندگان کتاب می باشد. پس اخذ مجوز گام بعدی در آکادمی ابن سینا چاپ و صحافی کتاب شما با بهترین کیفیت می باشد. انتخاب کاغذ مناسب که با عرض دولتی تهیه شده است علاوه بر کیفیت در قیمت تمام شده کتاب شما نیز بسیار موثر می باشد. مرحله نهایی در چاپ کتاب ابن سینا، اعلام وصول می باشد. با اعلام وصول کتاب خود در وزارت ارشاد این امکان را برای نویسندگان فراهم می آوریم تا کتاب خود را در پایگاه های مهمی همچون کتاب خانه ملی در معرض نمایش گذارند.

ترجمه کتاب

ترجمه کتاب یکی از مهمترین خدمات آکادمی ابن سینا در بحث چاپ کتاب می باشد. چراکه این آکادمی با همکاری بیش از 300 متخصص و مترجم در کلاس حرفه ای و سطوح بین المللی این امکان را برای علاقه مندان ایجاد می کند تا با تهیه و ترجمه برترین کتب موجود در فیلد کاری خود در سرتاسر جهان و چاپ آن به نام خود رزومه بسیار قوی و مستند برای خود تهیه نمایند.

آکادمی ابن سینا طبق تجربه و روابطی که طی سالیان متمادی کسب کرده توانسته اخذ فیپا و شابک، اخذ مجوز کتاب، اعلام وصول کتاب و ترجمه و چاپ آن را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد. به منظور ثبت سفارش چاپ کتاب خود و اخذ فیپا و شابک برای آن به بخش ثبت سفارش آکادمی ابن سینا مراجعه نمایید.

۱۳۹۹/۰۱/۰۷
|
-
با ابن
خدمات مرتبط
پایان نامه نویسی

پایان نامه نویسی

آموزش و مشاوره انجام رساله دکتری و پایان نامه ارشد را می توان مهمترین بخش در طول [...]

۱۳۹۹/۰۱/۰۷
|
-
چاپ کتاب-اخذ مجوز-شابک-فیپا

چاپ کتاب-اخذ مجوز-شابک-فیپا

چاپ کتاب همچون چاپ مقاله می تواند یکی از مهمترین روش [...]

۱۳۹۹/۰۱/۰۷
|
-
مهاجرت تحصیلی

مهاجرت تحصیلی

[...]

۱۳۹۹/۰۱/۰۷
|
-
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب