اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 (ویژه مشاغل کیفیت بخشی)

اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی منتشر شد. طبق توافق وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی، تغییراتی در نگارش اولیه دفترچه به وجود آمده است که خلاصه آن به شرح زیر می باشد:

????ایجاد ۱۱۰ عنوان ردیف شغلی جدید که در صفحات 50 تا 53 دفترچه( ردیف‌های 20001 تا 20110) درج شده است. 
???? ایجاد تغییرات در ظرفیت پذیرش تعدادی از ردیف‌های شغلی نگارش اولیه
???? تغییر در جنسیت پذیرش برخی شغل‌محل‌ها
????اضافه شدن مبحث وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) به منابع آزمون عمومی
????اضافه شدن رشته تحصیلی مامایی(کارشناسی و کارشناسی ارشد) به شرایط احراز مشاغل

توجه داشته باشید داوطلبانی که قبلا در آزمون ثبت‌ نام کرده اند می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که نگارش منتشر شده جدید ملاک عمل در کلیه مراحل آزمون خواهد بود و اطلاعات مندرج در نگارش قبلی فاقد اعتبار می‌ باشد.

تعیین تکلیف سن ورود به دانشگاه فرهنگیان

شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان تعیین شد و از سال 1403 سن ورود به این دانشگاه حداکثر 24 سال است و دیگر افراد بالای 24 سال نمی توانند در کنکور اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم شرکت کنند و وارد دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی شوند. کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در اردیبهشت ماه 1403 همزمان با نوبت اول کنکور سراسری برگزار خواهد شد و داوطلبان باید علاوه بر دفترچه گروه آزمایشی خود، به دفترچه ویژه آزمون اختصاصی تربیت معلم که حاوی سوالاتی برای ارزیابی شایستگی های معلمی است، پاسخ دهند.

شرایط نهایی کنکور فرهنگیان ابلاغ شد

 شرایط نهایی کنکور فرهنگیان ابلاغ شد که مطابق با آن قرار است کنکور اختصاصی فرهنگیان فقط سالی یکبار و آن هم جدا از کنکور سراسری برگزار شود و فقط در سال 1403 این آزمون همزمان با مرحله اول آزمون سراسری انجام خواهد شد. کنکور فرهنگیان زیر گروه ندارد و شایان ذکر است که تاثیرات نمرات آزمون در سال 1403 به صورت 15 درصد آزمون سراسری، 10 درصد آزمون اختصاصی تربیت معلم، 50 درصد سوابق تحصیلی و 25 درصد ارزیابی شایستگی معلمی خواهد بود. دفترچه اختصاصی کنکور دانشگاه فرهنگیان شامل مواد هوش و استعداد معلمی با ضریب 3 و تعلیم و تربیت اسلامی با ضریب 2 است و همچنین بر اساس این ابلاغیه، سن مجاز برای ثبت نام 24 سال تمام می باشد. زمان پاسخگویی به سوالات دفترچه اختصاصی بین 40 تا 60 دقیقه می باشد و لازم است بدانید اعلام نتایج نیز حداکثر تا 30 روز کاری پس از برگزاری آزمون صورت می گیرد و نتایج ارزیابی داوطلبان تا یکسال معتبر است.

انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1403

هم اکنون لینک دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال 1403 در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی فعال شد. فرآیند ثبت نام این آزمون، امروز از طریق سایت مذکور آغاز می شود و تا روز 6 اسفند ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1403 - 1404 اعلام شد

بنا بر اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، فرآیند ثبت نام آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس تیزهوشان برای سال تحصیلی 1403 - 1404 در بازه زمانی 15 الی 25 فروردین ماه سال آینده انجام می پذیرد. فرآیند نام نویسی این آزمون به صورت اینترنتی از طریق  سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir انجام می شود. لازم به ذکر است که طبق اطلاعیه صادره، آزمون ورودی پایه دهم مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ادغام شده و در قالب یک آزمون برگزار خواهد شد. همچنین قرار است آزمون پایه ششم به هفتم روز 31 خرداد ماه و آزمون پایه نهم به دهم روز یکم تیر ماه سال 1403 برگزار گردد.

 شروع ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1403

 فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز شده و تا روز 6 اسفند ماه نیز ادامه دارد.

شرایط سنی ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1403

طبق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، حداقل 20 سال تمام و حداکثر 35 سال برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که بر اساس مجوز هیات مدیره سازمان در خصوص برخی مشاغل تخصصی تصریح شده، شرط سنی حداکثر 40 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دكترای تخصصی پزشکی می باشد. همچنین با احراز برخی شرایط خاص، امکان افزایش شرط سنی وجود دارد که جزئیات آن در صفحات 3 و 4 دفترچه راهنمای ثبت نام، قید شده است.

فراخوان استخدام بانک گردشگری در سال 1402

بانک گردشگری طبی اطلاعیه ای خبر از استخدام افراد واجد شرایط برای پست‌های مدیریتی شعب با سوابق کاری غیربازنشسته خبر داد. داوطلبان می توانند پس از اطمینان از احراز شرایط مورد نیاز به مدت 15 روز با مراجعه به سایت اختصاصی این بانک نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند. این فراخوان مربوط به استان های تهران، اراک، ارومیه، اصفهان، آبادان، بوشهر، بیرجند، تبریز، خرم آباد، زاهدان، ساری، سنندج، سیرجان، شهرکرد، کرمان، کرمانشاه، لار، مشهد، همدان، یاسوج، یزد می باشد. شرایط اختصاصی شرکت در این فراخوان به شرح زیر است:

????دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کاری در پست رئیس/معاون شعبه در سایر بانک ها و موسسات مالی برای تهران و استان های منتخب در بند که در اطلاعیه آمده است.

???? دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کاری در پست رئیس/معاون شعبه ارزی در سایر بانک ها و موسسات مالی صرفاً برای تهران.

لازم به ذکر است که ارائه مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده، مصاحبه های روانشناختی و تخصصی، هیچ گونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد کرد.

 انتشار دفترچه راهنمای آزمون استخدامی ویژه معلولان 1403

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی ویژه معلولان سال 1403 از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir منتشر شد. فرآیند نام نویسی این آزمون از طریق سایت مذکور از امروز آغاز شده و تا روز چهارشنبه مورخ 9 اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت. همچنین این آزمون قرار است روز جمعه مورخ 21 اردیبهشت ماه سال آینده در تهران و در صورت لزوم در مراکز استان ها و شهرستان ها، برگزار شود.

شروع ثبت نام آزمون استخدامی ویژه معلولان 1403

 پس از انتشار دفترچه راهنمای آزمون استخدامی ویژه معلولان 1403، لینک ثبت نام این آزمون نیز در سایت جهاد دانشگاهی فعال گشته و تا 9 اسفند ماه ادامه دارد. شایان ذکر می باشد که شرط سنی برای شرکت در این آزمون حداقل 20 و حداکثر 40 سال تمام بوده که این سن برای دارندگان مدرک دکتری 45 سال تمام مشخص گردیده است.

شروع ثبت نام آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک کشور 1403

فرآیند بت نام آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک کشور سال 1403 از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز شده و تا روز 9 اسفند ماه نیز ادامه دارد. داشتن حداقل سن 20 سال تمام و حداکثر سن 40 سال تمام و همچنین برای متخصصین با مدرک تحصیلی دکتری 45 سال تمام از جمله شرایط ثبت نام می باشد. این آزمون قرار است روز 21 اردیبهشت ماه سال آینده در تهران و همچنین در مراکز استان ها و شهرستان برگزار گردد و داوطلبان نیز می توانند از روز جمعه 18 اردیبهشت ماه 1403 با مراجعه به سایت hrtc.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1403

متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سال 1403 از هم اکنون می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. کارت ورود به جلسه داوطلبان می بایست بدون اشکالی در اطلاعات دریافت شود و در صورت وجود هرگونه ایراد در آن به صورت اینترنتی یا حضوری در باجه های رفع نقص کارت کارشناسی ارشد 1403 قابل رفع است. توجه داشته باشید که این آزمون قرار است روز 4 اسفند ماه سال جاری برگزار گردد.

شروع ثبت نام آزمون استخدامی سازمان بورس و اوراق بهادار 1402

سازمان بورس و اوراق بهادار در گروه شغلی مدیریت منابع انسانی، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند. داوطلبان واجد شرایط شرکت در این آزمون تا روز 9 اسفند ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به آدرس test.semedco.ir، نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.  متقاضیان کارشناسی و بالاتر رشته‌های مدیریت‌ (کلیه گرایش ها) و مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها) با حداکثر 30 سال سن امکان ثبت نام در آزمون مذکور را دارند. لازم به ذکر است که شرایط و سرفصل‌های اختصاصی شامل آشنایی با مفاهیم اصول مدیریت منابع انسانی،‌ تجزیه و تحلیل شغل،‌برنامه‌ریزی نیروی انسانی، جذب و استخدام، آموزش کارکنان،‌ ارزیابی عملکرد، جبران خدمات برای پذیرش نهایی در این آزمون در نظر گرفته شده است. همچنین توجه داشته باشید که این آزمون روز شنبه 12 اسفند ماه در محل شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس برگزار خواهد شد.

برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین 1402

 سرپرست سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی از به‌کارگیری کاردرمان‌گر و گفتاردرمان‌گران جذب نشده آزمون استخدامی از طریق تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین خبر داد. دولت مجوز جذب 1000 کاردرمان‌گر و گفتاردرمان‌گر را صادر کرده است که 459 نفر از این تعداد جذب شده‌اند و برای جذب 541 نیروی باقی‌ مانده قرار است که مرحله تکمیل ظرفیت برگزار گردد.

منبع: ایران مشاوره

2024/02/22
|
ابن سینا
بروزتری
اخبار مرتبط
آخرین اخبار کشور

آخرین اخبار کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب