انجام پایان نامه مدیریت بانکداری - آکادمی ابن سینا

انجام پایان نامه مدیریت بانکداری - آکادمی ابن سینا

بخش پیشنهادات در انجام پایان نامه مدیریت بانکداری حاضر

پشنهادات جهت انجام پایان نامه مدیریت بانکداری آتی

در ادامه پیشنهاداتی جهت انجام پایان نامه مدیریت بانکداری آتی خدمت محققین ارائه می گردد.

به کاربردن مدل و روش ارائه شده در انجام پایان نامه مدیریت بانکداری حاضر برای رتبه بندی شعب بانک با داده های سال های دیگر
توسعه و به کارگیری شیوه های مختلف ایجاد و افزودن محدودیت های وزنی به مدل DEA استفاده شده در تحقیق
افزودن وزن به متغیرهای ورودی و خروجی استفاده شده در تحقیق
با توجه به اینکه در سال های اخیر تعداد زیادی از موسسات مالی و اعتباری به بانک تبدبل شده اند پیشنهاد می گردد کارایی موسسات مالی و اعتباری قبل و بعداز تغییر یافتن به بانک مقایسه و بررسی گردد.
تاثیرات خصوصی سازی و اجرای اصل 44 قانون اساسی بر کارایی بانک های دولتی که به بخش خصوصی واگذار شده اند، بررسی گردد؛ و کارایی آنها قبل و بعد از خصوصی سازی مقایسه گردد.
با توجه به رویکرد تعیین شده لازم است با توجه به اهداف و سیاست های کلی آن بانک متغیرهای ورودی و خروجی متناسب با رویکرد مربوطه با دقت انتخاب شود تا سنجش کارایی به طور درست و منطبق با واقعیت انجام گیرد.
بانک ها جهت محاسبه کارایی خود، ابتدا با توجه به فلسفه وجودی و استراتژی کلی آن بانک، رویکرد خود جهت سنجش کارایی به طور شفاف و صریح مشخص سازند.
یکی از ویژگی های روش تحلیل پوششی داده ها این است که اگر در بین تمامی اطلاعات استفاده شده در انجام پایان نامه مدیریت بانکداری حاضر تنها یک عدد تغییر کند، و یا همچنین اگر در بین تمامی متغیرهای موجود در انجام پایان نامه مدیریت بانکداری حاضر تنها یکی از داده ها و ستانده ها را عوض کنیم این تغییرات می تواند کارایی بانک ها را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین یکی از مهمترین عوامل موثر در محاسبه دقیق کارایی انتخاب دقیق و کامل داده ها و ستانده هاست و باید در انتخاب آنها دقت لازم را داشته باشیم. یکی از راههایی که می توان این موارد را پوشش داد و آن را بطور کامل عملی کرد این است که در انتخاب داده ها و ستانده ها از همه ی اطلاعات موجود در ترازنامه و صورتحساب سود و زیان بانکها که شامل تمامی داده ها و ستانده های بانکها می باشند، استفاده کرد. بنابراین پیشنهاد می شود در تحقیقی گسترده تر تمامی اطلاعات مربوط به ترازنامه و صورتحساب سود و زیان بانکهای کشور جمع آوری شده و آنگاه به محاسبه کارایی آنها دست زد. 
سنجش کارایی شعب با رویکرد تحلیل پوششی داده ها از نوع مدل های غیر شعاعی و مقایسه نتایج آن با مدل شعاعی
استفاده از رویکرد واسطه ای در سنجش کارایی شعب و مقایسه آن با رویکرد تولیدی
در نظر گرفتن وزن مناسب برای هر یک از شاخص ها، به طور مثال بخش سپرده ها می توان آنها را براساس هزینه ای که برای بانک در بردارند به دو بخش سپرده کم هزینه و سپرده پر هزینه تقسیم بندی نمود و سپس با اختصاص وزن های مناسب به هر یک با استفاده از روش مقایسات زوجی از انها میانگین وزنی گرفت.  
متغیرهای بررسی شده در این تحقیق از نوع کمی بود که در تحقیقات آتی میتوان از متغیرهای کیفی مثل رضایت کارمندان یا کیفیت خدمات برای سنجش کارایی مدیریت بانک استفاده کرد.

پیشنهادات کاربردی

پیشنهادات کاربردی حاصل از انجام پایان نامه مدیریت بانکداری حاضر به شرح زیر می باشد

1)    به طور کلی هدف یک بانک و شعب آن افزایش حجم سپرده ها و ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر و یا به عبارتی کسب سهم بازار و مشتریان بیشتر است و دغدغه مدیران شعب دانستن این مسئله است که تا چه میزان می توان ورودی های شعبه خود(سپرده ها، تسهیلات و سایر خدمات بانکی) و خروجی ها(سود و زیان) را افزایش دهد تا به کارایی مطلوب دست یابند. لذا بر اساس نتایج حاصل از حل مدل های مختلف تحلیل پوششی داده ها می توان با معرفی واحد الگو به هر یک از واحدهای ناکارا  و مسئولان اجرائی، جهت افزایش کارایی و عملکرد بهینه واحد ناکارا برنامه ریزی نمود. بدین منظور برای هر شعبه ناکارا، مقادیر مطلوب دقیقآ مشخص شده است.(در بخش واحد مجازی) و در صورتی این واحدها می توانند به کارایی کامل دست یابند که میزان نهاده ها و ستانده های خود را به همان مقدار تعیین شده تغییر دهند.
2)    از آنجایی که کل درآمدها دارای وزن و اهمیت بالاتری در میان شاخص های خروجی می باشد، لذا مدیران شعب می بایست به هنگام سیاست گذاری های خویش به این مهم توجه ویژه داشته باشند، چون بهبود این شاخص باعث بهبود کارایی آنها خواهد شد.
3)    یکی دیگر از راههای افزایش کارایی بین شعب، بررسی راهکارهای توانمندی وصول مطالبات آنها می باشد. چرا که در اصل بیشتر شعب دارای وصول های دریافت نشده ای هستند که در صورت دریافت آنها، مدیریت منابع مالی راحت تر و به دنبال آن تخصیص مجدد منابع نیز امکان پذیر است و در نتیجه ستانده بیشتری نیز تولید خواهد شد. این امر خود می تواند کمک بسیار موثری در افزایش کارایی و استفاده بهینه از منابع مالی در دسترس شعب به حساب آید.

محدودیت های تحقیق

داده هایی که محقق با بکارگیری و تجزیه و تحلیل آنها انجام پایان نامه را پیش ببرد، اساس و پایه هر تحقیق است. بدیهی است که هر چقدر داده ها کامل تر و با محدودیت کمتر در اختیار محقق قرار گیرد، نتایج حاصل از تحقیق نیز قابل اتکا است و تحقیق انجام شده از اعتبار بیشتری برخوردار خواهد بود.
در انجام پایان نامه مدیریت بانکداری حاضر، برای جمع آوری داده های موردنیاز محدودیتی وجود داشت: 
•    محدودیت در تعیین و انتخاب شاخصهای موثر بر عملکرد به عنوان عوامل ورودی و خروجی از جمله جنبه محرمانه داشتن برخی از اطلاعات و مشکلات جمع آوری اطلاعات در مراحل مختلف تحقیق. 
•    وجود بروکراسی ونامه نگاری های زیاد جهت دسترسی به اطلاعات آماری بانک

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره در زمینه آموزش نحوه انجام پایان نامه مدیریت بانکداری با ما در ارتباط باشید.

۱۴۰۱/۰۸/۱۷
|
سینا
آموزش ن
مقالات مرتبط
انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری مدیریت روستایی

انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری مدیریت روستایی

انجام پایان نامه مدیریت روستایی بخش های مختلفی دارد. فصل سوم در  [...]

۱۴۰۳/۰۲/۱۹
|
سینا
نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک

نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک

نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک ارائه شده در این بخش فصل 5 پایان [...]

۱۴۰۳/۰۲/۱۸
|
سینا
نحوه نگارش پروپوزال

نحوه نگارش پروپوزال

نحوه نگارش پروپوزال را در این بخش سعی داریم با ارائه نمونه فایل PDF آموزش دهیم. ع [...]

۱۴۰۳/۰۲/۱۷
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب