انجام پایان نامه دکتری مدیریت صنعتی | نمونه فصل پنجم رساله

انجام پایان نامه دکتری مدیریت صنعتی | نمونه فصل پنجم رساله

مقدمه  

در این فصل یافته ها و نتایج حاصل از انجام پایان نامه دکتری مدیریت صنعتی حاضر ارائه می شود. در ادامه مقایسه ادبیات تحقیق، میزان هماهنگی یا عدم هماهنگی ابعاد مدل های کیفیت مطرح شده تحقیقات پیشین و نیز نتایج حاصل از انجام پایان نامه دکتری مدیریت صنعتی حاضر مشخص می شود. نتایج تحقیقات و تفاوت های آن با اهداف پژوهش یکی از معیارهای مهم به شمار می آید، لازم به یادآوری است که در تحقیقات پیشین داخلی و خارجی در حوزه کیفیت خدمات پلیس، تاکنون تحقیقی با هدف ارائه مدل اختصاصی  برای پلیس راهنمایی و رانندگی مشاهده نشده است که می توان آن را  به عنوان یکی از نوآوری های این پایان نامه دکتری مدیریت صنعتی به-شمار آورد. در خارج از حوزه پلیس صاحب نظران مدل های مختلف کیفیت ارائه دادند، که نتایج این تحقیق با مدل های مذکور مقایسه شده است. در ادامه نتایج تجزیه و تحلیل سؤالات بر اساس ابعاد مدل طراحی شده بیان می شود. علاوه بر موارد فوق نتیجه های مصاحبه با مدیران ارشد نیز در این فصل معرفی می شوند. سپس پیشنهادهای کاربردی بر اساس نتایج  این تحقیق به عنوان تجربه محقق برای استفاده کاربران مطرح شده است. در انتها پیشنهادات برای انجام پایان نامه دکتری مدیریت صنعتی آتی ارائه می شود.

محدودیت های موجود در انجام پایان نامه دکتری مدیریت صنعتی 

علی رغم نقش این پژوهش در توسعه مدل های مدیریت کیفیت خدمات، محدودیت هایی نیز بر نتایج آن به شرح زیر وارد است. 
1- با توجه به این که یکی از ابـزار جمع آوری اطلاعات در این تحقیق پرسش نامه بود، تلاش زیادی برای استاندارد-سازی پرسش نامه انجام شد، به گونه ای که بخشی از پرسش نامه ها از طریق مصاحبه حضوری نیز تکمل شد. ولی معایب ماهیتی که به پرسش نامه به عنوان ابزار جمع آوری اطلاعات وارد است، در این تحقیق نیز مصداق دارد.  
2- همانند اغلب مطالعات مبتنی بر روش های مدل سازی ساختاری، یافته های این تحقیق نیز مبتنی بر مدل های کیفیت و تجربیات افـراد نسبتاً محدودی به دست آمـد، لذا ممکن است قدرت تعمـیم پذیری تحقیق را با محدویت هایی مواجه نماید. 
3- انجام پایان نامه دکتری مدیریت صنعتی حاضر در سطح راهور ناجا و تهران بزرگ صورت گرفت. تعمیم برخی از یافته این پژوهش برای سنجش کیفیت خدمات راهور در شهرهای کوچک همراه با احتیاط و اصلاح عمل شود.

پیشنهادات برای انجام پایان نامه دکتری مدیریت صنعتی آتی

در انجام پایان نامه دکتری مدیریت حاضر پیشنهاد های زیر جهت پژوهش های آتی ارائه می گردد.

1- در تحلیل عاملی بُعد حفظ ارزش های اسلامی، مؤلفه "داشتن محاسن (ریش) در حد متعارف توسط کارکنان" مورد تأیید قرار نگرفت. با عنایت این که عملاً اکثر کارکنان مرد راهور در حد متعارف سازمانی دارای ریش هستند، پیشنهاد می گردد؛ در زمینه کیفیت سیمای مطلوب کارکنان مرد پلیس راهور تحقیق انجام شود. 
2 - بر اساس مدل حاصله از این تحقیق کیفیت خدمات پلیس راهور ناجا مورد سنجش قرار گیرد.
3- با توجه نتیجه مصاحبه با مدیران ارشد در خصوص "معیارهای متفاوت واحدهای نظارتی در کنترل کیفیت رفتاری کارکنان راهور برای تعامل با ارباب رجوع"، پیشنهاد می شود؛ درباره الگوی مناسب نظارت بر کیفیت رفتاری کارکنان پلیس راهور با شهروندان (ارباب رجوع) تحقیق علمی شود.
4- با توجه به نتایج حاصل از تحلیل عاملی تأییدی بُعد کیفیت خدمات الکترونیکی از لحاظ بار عاملی، نسبت به سایر ابعاد تأییدشده در این تحقیق در مرتبه سوم قرار دارد. ولی نتایج مصاحبه با مدیران ارشد محدودیت های امنیتی را مانع گسترش (E- SQ)، در بستر اینترنت در راهور می دانند. پیشنهاد می شود؛ چگونگی توسعه خدمات الکترونیکی راهور با حفظ ملاحظات امنیتی مورد مطالعه قرار گیرد.
5- با توجه به نتایج حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد و ادبیات تحقیق در انجام رساله دکتری حاضر، در کیفیت خدمات مشتریان (شهروندان) نیز نقش دارند. خدمات راهور نیز بر اساس قانون به شهروندان ارائه می شود. با توجه به چالش های رفتاری مطرح شده، توسط مصاحبه شوندگان پیشنهاد می گردد؛ درباره شیوه های تسری قانون مداری و فرهنگ ترافیک در بین شهروندان تحقیق علمی صورت گیرد.
6- با عنایت به نتایج تحلیل عاملی تأییدی در انجام پایان نامه دکتری مدیریت صنعتی حاضر موقعیت از ابعاد کیفیت خدمات راهور است. ولی نتایج حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد، نشان گر آن بود که اماکن خدمات و عملیات ترافیکی راهور در وضع موجود بر اسـاس معیارهای دسترسی شهروندان ساماندهی نشدند. لذا توصیه می شود؛ در خصوص مکان یابی اماکن خدمات-دهی راهور بر اساس دسترسی شهروندان مورد مطالعه علمی صورت گیرد. 
7- با توجه به این که از اهداف اساسی کیفیت خدمات پلیس راهور کاهش تصادفات، سوانح ترافیکی و سلامت شهروندان در ترافیک است. پیشنهاد می شود؛ تأثیر مدیریت کیفیت خدمات بر کاهش تصادفات رانندگی مورد بررسی علمی قرار گیرد.

جهت دانلود فایل کامل کلیک کنید

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره در زمینه انجام پایان نامه دکتری مدیریت صنعتی با ما در ارتباط باشید.

۱۴۰۰/۱۲/۰۲
|
سینا
آموزش ن
مقالات مرتبط
انجام پایان نامه ارشد و دکتری تشکیلات و روش ها

انجام پایان نامه ارشد و دکتری تشکیلات و روش ها

انجام پایان نامه تشکیلات و روش ها در دو مقطع ارشد و دکتری صورت می گیرد. در این بخ [...]

۱۴۰۳/۰۲/۰۵
|
سینا
انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری کلام تطبیقی

انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری کلام تطبیقی

انجام پایان نامه کلام تطبیقی حاضر در سال 90 در دانشگاه قم به سرانجام رسیده است. ع [...]

۱۴۰۳/۰۲/۰۳
|
سینا
انجام پایان نامه ارشد و دکتری برق سیستم

انجام پایان نامه ارشد و دکتری برق سیستم

در راستای آموزش انجام پایان نامه برق سیستم در این بخش نمونه فصل 5 پایان نامه [...]

۱۴۰۳/۰۲/۰۲
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب