انجام پایان نامه صنایع | نمونه نتیجه گیری

انجام پایان نامه صنایع | نمونه نتیجه گیری

مقدمه

در پایان هر فعالیت تحقیقی به خصوص در بحث انجام پایان نامه ارشد، انجام رساله دکتری و انجام مقاله محقق باید نتایج کار خود و نیز پیشنهادهایی برای تحقیقات بعدی و هم چنین رهنمودهای کاربردی را ارائه نماید. یکی از بخش های مهم هر پژوهش قسمت نتیجه گیری و پیشنهادات آن می باشد، در حقیقت می توان از این بخش برای تبدیل نظریه ها به عمل استفاده کرد. بنابراین در فصل حاضر بر اساس نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها که در فصل سوم به تفصیل بیان شد، به دنبال پاسخگویی به سوال های پژوهش خواهد بود. به علاوه نتیجه-گیری های صحیح و ارائه پیشنهادهای مناسب و سازنده یکی از مهم ترین بخش های تحقیقات علمی می باشد. در این فصل، ابتدا چارچوب کلی تحقیق را مرور می کنیم و سپس با مروري مختصر بر یافته هاي پژوهش به بحث در خصوص سؤال های تحقیق می پردازیم. در نهایت براساس نتایج حاصل، پیشنهادهاي پژوهش و محدودیت هایی که پژوهشگر طی مراحل مختلف انجام پایان نامه صنایع حاضر با آ نها مواجه بوده است، مطرح خواهد شد.

پیشنهادات تحقیق

پیشنهادهاي تحقیق در دو بخش پیشنهادهاي کاربردي بر مبناي یافته هاي پژوهش و پیشنهادهایی براي انجام پایان نامه ارشد و دکتری مهندسی صنایع آتی ارائه می شود.

پیشنهادات کاربردی

نتایج بدست آمده از پژوهش حاکی از اهمیت متغیرهای بلوغ سیستم هوش تجاری، کیفیت محتوای اطلاعات و کیفیت دسترسی اطلاعات در استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار می-باشد. در این قسمت، با توجه به نتایج استخراج شده از بخش های چهار گانه تجزیه و تحلیل داده ها سعی می شود پیشنهادهای کاربردی برای استفاده مخاطبان در سازمان ها ارائه گردد.
1)    توجه سازمان ها به راه اندازی و بلوغ سیستم هوش تجاری برای بهبود استفاده از اطلاعات در  فرآیندکسب و کار 
با توجه به افزایش اهمیت اطلاعات درسال های اخیر برای سازمان ها، پیشنهاد می شود که آن ها به طور آگاهانه به بررسی مفاهیم اطلاعات، هوش تجاری و سیستم هوش تجاری بپردازند و با استفاده از آن ها، از مزایای استفاده مناسب از اطلاعات پایگاه داده خود و اطلاعات موجود در بازار مورد فعالیت، بهره لازم را ببرند. همچنین از سیستم هوش تجاری به عنوان یک مزیت رقابتی پایدار و ابزار استراتژیک در بازارهای متلاطم امروزی می توان استفاده کرد.
2)    توجه به انسجام داده ها و توانمندی های تحلیلی
با توجه به این که بلوغ سیستم هوش تجاری با انسجام داده ها و افزایش توانمندی تحلیلی سازمان ها امکان پذیر است. بنابراین سازمان ها می بایست بر یکپارچگی و انسجام داده ها اهمیت قائل شده و با استفاده از پردازش های تحلیل آنلاین، نرم افزارهای تحلیل، شامل تجزیه و تحلیل روند و برنامه ریزی و سناریو های "اگر-آنگاه" و همچنین داده کاوی بر توانمندی های تحلیلی سازمان خود بیافزایند تا تصمیم گیری بر اساس اطلاعات بهبود یافته و موفقیت سازمان تضمین گردد.
3)    اهمیت دادن به دو مولفه کیفیت محتوای اطلاعات و کیفیت دسترسی اطلاعات در سازمان ها
همان طور که مشخص گردید این دو مولفه رابطه مثبت و قوی با استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار در سازمان ها دارند. بنابراین شرکت ها با افزایش کیفیت محتوای اطلاعات و دسترسی به آن ها از طریق ارائه اطلاعات کافی، دقیق و نزدیک به واقعیت، قابل فهم و درک و همچنین اطلاعات عاری از دستکاری، تعصب و یا خطا می بایست بکوشند تا اطلاعات به سرعت و بدون تاخیر، تحلیل شده و در دسترس کاربران قرار گیرند تا بهبود استفاده از اطلاعات در سازمان محقق شده و موفقیت سازمان عملی گردد.
4)    توجه به فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی در استفاده از اطلاعات
 با توجه به تاثیر این متغیر در استفاده از اطلاعات در سازمان ها، پیشنهاد می شود فرهنگ سازمان ها به سمتی سوق داده شود که فرآیندهای تصمیم گیری به خوبی برای ذینفعان سازمان ایجاد و شناخته شده باشد وآن ها بتوانند اطلاعات در دسترس را با فرآیندهای تصمیم گیری به خوبی ترکیب نماید تا تصمیم گیری در سازمان بهبود یافته و موفقیت های مورد نظر کسب گردد.

پیشنهاداتی برای انجام پایان نامه ارشد و دکتری مهندسی صنایع آتی

موضوعات زیر برای انجام پایان نامه ارشد و دکتری مهندسی صنایع آتی پیشنهاد می شود:
    تحقیق حاضر در بین مدیران شعب بانک صادرات ایران در استان آذربایجان شرقی انجام شده است و تمام مدیران این شعب مرد می باشند، و زنان در این پژوهش سهمی نداشتند، بنابراین پیشنهاد می شود این پژوهش در جامعه آماری دیگری نیز مورد آزمون قرار گیرد تا تاثیر این گروه از اقشار جامعه نیز مورد بررسی قرار گرفته شود.
    این تحقیق درشعب بانک صادرات ایران در استان آذربایجان شرقی انجام شده است که یک سازمان خدماتی مالی به شمار می رود، بنابراین می توان پژوهش زیر را برای شرکت های تولیدی در صنایع مختلف نیز ارائه کرد.  
    با توجه به تفاوت در استفاده از اطلاعات در تصمیم گیری در شرکت های کوچک، متوسط و بزرگ، به نظر می رسد اندازه سازمان در مدل مورد بررسی تاثیر گذار باشد، بنابراین در تحقیقات آینده می توان اندازه سازمان را به عنوان یک متغیر در نظر گرفت.

جهت دانلود فایل کامل کلیک کنید

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره در زمینه انجام پایان نامه ارشد و دکتری مهندسی صنایع با ما در ارتباط باشید.

۱۴۰۰/۰۹/۱۸
|
758
آموزش ن
مقالات مرتبط
انجام پایان نامه مشاوره تحصیلی

انجام پایان نامه مشاوره تحصیلی

در انجام پایان نامه مشاوره تحصیلی که از زیرشاخه های علوم تربیتی می باشد، بخش [...]

۱۴۰۳/۰۲/۲۷
|
سینا
انجام پایان نامه انگل شناسی

انجام پایان نامه انگل شناسی

انجام پایان نامه انگل شناسی حاضر در سال 1390 در دانشگاه شهید با هنر کرمان به سران [...]

۱۴۰۳/۰۲/۲۵
|
سینا
انجام پایان نامه ارشد  و رساله دکتری مددکاری اجتماعی

انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری مددکاری اجتماعی

انجام پایان نامه ارشد مددکاری اجتماعی ارائه شده در این بخش در سال 88 در دانشگاه ع [...]

۱۴۰۳/۰۲/۲۴
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب