موسسه نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد دکتری | بهترین موسسه انجام پایان نامه دکتری و ارشد

موسسه نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد دکتری | بهترین موسسه انجام پایان نامه دکتری و ارشد

انجام پایان نامه ارشد و دکتری، نگارش مقاله، اکسپت و چاپ مقاله، نگارش کتاب، ترجمه مقاله و غیره همواره چالش‌برانگیز بوده و محققینی که قصد انجام آن را دارند، در بیشتر موارد نیاز به کمک و راهنمایی خواهند داشت که موسسه نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد، دکتری و کارهای پژوهشی یکی از گزینه‌های پیش روی آن‌ها می‌باشد.

لذا عدم دقت در انتخاب مؤسسات انجام پایان‌نامه می‌تواند سبب هدر رفت درامد و زمان دانشجو شود. در ادامه شیوه‌هایی گفتاری و شنیداری که دانشجویان ممکن است در مواجه با مؤسسات انجام پایان‌نامه در سناریوهای مختلف با آن مواجه شوند ارائه شده است تا با استناد به آن بهترین موسسه انجام پایان‌نامه دکتری و ارشد را جهت انجام کارهای پژوهشی خود انتخاب کنند.

بخش اول: انجام پایان‌نامه، انجام رساله دکتری

دانشجویانی که قصد انجام پایان‌نامه و یا انجام رساله دکتری خود را دارند باید دقت کنند که بهترین موسسه نوشتن پایان‌نامه ارشد و دکتری را انتخاب کنند. با جستجو در گوگل می‌توانید مؤسسات پایان‌نامه نویسی بسیاری بیابید و کار خود را به آن‌ها بسپارید. حال سؤال این است آیا این موسسه‌ که انتخاب کرده‌اید قابل اعتماد است؟ چگونه می‌توان تشخیص داد؟

بهترین روش برای تشخیص تماس با موسسه و صحبت با کارشناسان و اساتید آن به صورت تخصصی می‌باشد. تسلط کامل کارشناس به مسائل عمومی انجام رساله دکتری و پایان‌نامه کارشناسی ارشد و همچنین تسلط اساتید موسسه به موضوعات و اصطلاحات تخصصی می‌تواند نشان از کیفیت بالای خدمات در آن موسسه باشد.

پیگیری‌هایی مستمر از سوی کارشناس موسسه نیز یکی دیگر از عواملی می‌باشد که در میزان کیفیت خدمات موسسه دخیل است. فقط حواستان باشد که این پیگیری‌های مستمر فقط برای عقد قرارداد نبوده و بعد از عقد قرارداد و واریز پیش‌پرداخت نیز کارتان پیگیری گردد. برای عدم مواجه با چنین صحنه‌ای سعی کنید قرارداد انجام پایان‌نامه خود را به صورت مرحله‌ای ببندید و پس از اطمینان از پیگیری مناسب موسسه در بخش‌های ابتدایی، اقدام به قرارداد کل کار کنید.

ارائه قیمت از اساتید مختلف به شما نیز می‌تواند نشان از توانمندی موسسه در انجام پایان‌نامه شما باشد. چراکه نشان می‌دهد دست موسسه در انتخاب استاد باز است و در صورت بروز مشکل برای استاد قرارداد شما، امکان تعویض سریع استاد وجود دارد.

نکته مهم در رابطه با سفارش انجام پایان‌نامه و رساله دکتری در مؤسسات انجام پایان‌نامه اینکه، قیمت پایین می‌تواند نشان از کیفیت پایین کار داشته باشد و در موسسه‌ای که کار شما را فقط یک استاد قبول کرده و سایرین نه، احتمال معوق شدن انجام پایان‌نامه شما وجود دارد.

سناریو دو* نگارش، اکسپت و چاپ مقاله

در صورتی که می‌خواهید بهترین موسسه انجام پایان‌نامه دکتری و ارشد را در زمینه انجام مقاله خود انتخاب کنید باید به نکات ارائه شده در این بخشش توجه نمایید.

در مسئله نگارش و انجام مقاله همانند آنچه که در بخش انجام پایان‌نامه و رساله دکترا گفته شد اقدام نمایید. در مسئله اکسپت و پذیرش مقاله، در صورتی که مقاله را خود نگارش کرده‌اید می‌توانید با یک ترفند ساده از اعتبار مؤسسات انجام پایان‌نامه در زمینه پذیرش مقاله خود مطلعِ شوید. 

بدین صورت که پس از تماس با موسسه موردنظر درخواست پذیرش تضمینی مقاله خود در مجلات isi دارای ایمپکت نمایید. درصورتی که موسسه پذیرش مقاله شما در یک مجله isi دارای ایمپکت فکتور را تضمین نمود، به اصالت آن موسسه شک کنید. چراکه هیچ احدی نمی‌تواند پذیرش مقاله نگارش شده توسط خود شما را در یک مجله ایمپکت دار تضمین نماید و تنها راه اکسپت مقاله در چنین مجلاتی کیفیت بالای آن است. در اکثر موارد تجربه نشان داده است که دانشجویانی که به این‌گونه مؤسسات اعتماد می‌کنند در نهایت کار به شدت متضرر می‌شوند.

در ارتباط با چاپ مقاله هم یادتان باشد هزینه چاپ پس از پذیرش می‌باشد و موسسه‌ای که هزینه را قبل از اکسپت و در زمان عقد قرارداد طلب می‌کند، مسئله‌دار است. همچنین برای آنکه از هزینه چاپ مجلات اطمینان حاصل نمایید به وبسایت خود مجله رفته و چک کنید. (در بخش‌های قبل در این رابطه به‌طور مفصل صحبت شده است.)

امید است توضیحات ارائه شده در ارتباط با مؤسسات نوشتن پایان‌نامه ارشد و دکتری به دانشجویان در انتخاب بهترین موسسه انجام پایان‌نامه دکتری و ارشد کمک کند. دانشجویان همچنین می‌توانند با استفاده از بخش ثبت سفارش با کارشناسان آکادمی ابن‌سینا جهت مشاوره رایگان در ارتباط باشند.
 

۱۳۹۹/۰۱/۲۸
|
سینا
آموزش ن
مقالات مرتبط
انجام پایان نامه در حوزه سیستم های اطلاعات مدیریت

انجام پایان نامه در حوزه سیستم های اطلاعات مدیریت

انجام پایان نامه با موضوع سیستم های اطلاعات مدیریت جذابیت های خاص خود را دارد. در [...]

۱۴۰۳/۰۱/۰۸
|
سینا
نحوه انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری مدیریت با موضوع برند

نحوه انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری مدیریت با موضوع برند

انجام پایان نامه مدیریت با موضوع برند نکات مهمی دارد. در این بخش از آموزش  [...]

۱۴۰۳/۰۱/۰۷
|
سینا
جدیدترین موضوعات جهت انجام پایان نامه مدیریت کارآفرینی

جدیدترین موضوعات جهت انجام پایان نامه مدیریت کارآفرینی

جدیدترین موضوعات کارآفرینی در اینن بخش ارائه شده است. علاقه مندان به [...]

۱۴۰۳/۰۱/۰۶
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب