آموزش پذیرش و چاپ مقاله عمران | نمونه مجله

آموزش پذیرش و چاپ مقاله عمران | نمونه مجله

•    Journal of Geotechnical and Geoenvironmental Engineering

این مجله را می توان یکی از معتبرترین مجلات رشته عمران که تحت نظر انجمن مهندسین عمران آمریکا (ASCE) فعالیت می کند، دانست. این مجله در زمینه های علوم زمین و سیاره، مهندسی ژئوتکنیک، زمین شناسی مهندسی و علوم محیط زیست اقدام به چاپ مقاله علمی می نماید.
ژورنال مهندسی ژئوتکنیک و ژئومحیط زیست حوزه وسیعی را که تحت عنوان مهندسی ژئوتکنیک شناخته می شود پوشش می دهد. مقالات در مورد موضوعاتی مانند پی ، ساختارهای نگهدارنده ، دینامیک خاک، رفتار مهندسی خاک و سنگ ، خصوصیات سایت ، پایداری شیب ، سدها ، مهندسی سنگ ، مهندسی زلزله ، ژئوتکنیک محیطی ، ژئوسنتتیک ، مدل سازی رایانه ای ، نظارت و بازسازی آب های زیرزمینی مورد استقبال قرار می گیرند. مهندسی اقیانوس ساحلی و ژئوتکنیک. همچنین نویسندگان تشویق می شوند مقالاتی را در زمینه موضوعات جدید و نوظهور در رشته عمومی مهندسی ژئوتکنیک ارائه دهند. مقالات نظری مورد نیز در این ژورنال مورد استقبال قرار می گیرند اما باید یک توانایی واضح و قابل توجه برای کاربرد عملی نظریه وجود داشته باشد. 
این مجله دارای نمایه هایی همچون اسکوپوس و تامسون می باشد. پایگاه اسکوپوس در سال 2019 چارک Q1 را به این ژورنال اختصاص داد. همچنین این ژورنال JCR بوده و دارای ایمپکت فکتور 2.71 می باشد.

•    Journal of Structural Engineering

مجله مهندسی سازه نیز از مجلات معتبر در رشته عمران می باشد که در زمینه های ساخت، سازه، مهندسی مکانیک و مهندسی مواد اقدام به پذیرش مقاله می نماید. این مجله نیز زیر نظر انجمن مهندسین عمران آمریکا (ASCE) فعالیت می کند. این مجله هم isi و هم اسکوپوس بوده و دارای چارک Q1 و ایمپکت 2.45 از دو پایگاه اسکوپوس و تامسون می باشد.
مجله مهندسی سازه که یکی از قدیمی ترین و معتبرترین نشریات در این زمینه است، سابقه ارائه دانش بنیادی را دارد که باعث پیشرفت در هنر و پیشرفت در مهندسی سازه می شود. نویسندگان مقالات این مجله درباره هنر و علم مدل سازی و طراحی سازه بحث می کنند. همچنین نتایج ، تکنیک های شبیه سازی تحلیلی ، محاسباتی و تجربی را توسعه ، بررسی و تفسیر می کنند. علاوه بر این محققین در این مجله پیشنهاد سیستم های ساختاری جدید و مطالعه محاسن سیستم های موجود ؛ روش های پیشگامانه برای نگهداری ، توان بخشی و نظارت بر سازه های موجود ؛ و خصوصیات مهندسی مواد را در ارتباط با رفتار سازه را نیز مورد بررسی قرار می دهند. در این مجله مقالاتی که سهم اساسی در زمینه مهندسی سازه و در تقاطع مهندسی سازه و سایر رشته ها دارند، مورد استقبال قرار می گیرند.

•    Water Research

Water Research مجله بعدی می باشد که در لیست برترین های ما قرار گرفته است. این مجله در دو حوزه مهندسی عمران و علوم محیط زیست فعالیت می کند. محققین همچنین می توانند در زمینه های مدل سازی اکولوژیکی، مهندسی محیط زیست، آلودگی، مدیریت و دفع زباله و علم و فناوری آب مقالات خود را در این مجله به چاپ رسانند.
Water Research دارای یک مجله آینه دسترسی آزاد Water Research X است ، که از اهداف و دامنه مشابهی برخوردار است ، تیم تحریریه ، سیستم ارسال و بررسی دقیق همکار مشابه با مجله مادر می باشد. Water Research مقالات تحقیقاتی معتبر و اصلی را در مورد همه جنبه های علم و فناوری کیفیت آب و مدیریت آن در سراسر جهان منتشر می کند. رئوس مطالب گسترده مجله شامل موارد زیر است: -فرایندهای تصفیه آب و فاضلاب ، شهرداری ، کشاورزی و صنعتی ، از جمله مدیریت پسماند. - نظارت و ارزیابی کیفیت آب ، بر اساس روش های شیمیایی ، فیزیکی و بیولوژیکی. -مطالعات مربوط به آبهای داخلی ، جزر و مدی یا ساحلی و آبهای شهری از جمله آبهای سطحی و زیرزمینی و منابع آلودگی نقطه ای و غیر نقطه ای. دریاچه ها ، آبگیرها و رودخانه ها. - مدیریت پسماند جامد و خطرناک ، از جمله خصوصیات منبع و اثرات و کنترل شیرابه ها و انتشار گازهای گازی. -ترمیم محیط زیست ، از جمله بازسازی خاک و آب های زیرزمینی. تجزیه و تحلیل رابط های بین رسوبات و آب ، و فعل و انفعالات آب / جو. -کاربرد روشهای ریاضی و تجزیه و تحلیل سیستم. -سلامت عمومی و ارزیابی ریسک. - مطالعات اقتصادی - اجتماعی. مخاطبان اصلی این مجله زیست شناسان ، مهندسان شیمی ، شیمی دانان ، مهندسان عمران ، مهندسان محیط زیست ، متخصصان زیبایی و میکروب شناسی می باشند.
این مجله علمی دارای دو نمایه اسکوپوس و تامسون بوده و دارای چارک Q1 در سال 2019 و ضریب تاثیر 9.13 در همین سال می باشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به پذیرش و چاپ مقاله عمران در مجلات فوق با ما در ارتباط باشید.
 

۱۴۰۰/۰۱/۱۶
|
سینا
اکسپت و
مقالات مرتبط
معرفی پایگاه علمی اسکوپوس

معرفی پایگاه علمی اسکوپوس

پایگاه علمی اسکوپوس برای علاقه مندان به [...]

۱۴۰۳/۰۱/۱۰
|
سینا
نحوه نوشتن مقاله ادبی

نحوه نوشتن مقاله ادبی

نوشتن مقاله ادبی نکات خاص خود را دارد. در این بخش از آموزش نوشتن [...]

۱۴۰۲/۱۲/۲۴
|
سینا
نکات مهم پیرامون مقاله نویسی

نکات مهم پیرامون مقاله نویسی

چگونه اعتبار یک مقاله سنجیده می شود؟ و افیلیشن چیست؟ دو موضوع مورد بحث در این بخش می باشد. خواننده در انتها [...]

۱۴۰۲/۱۲/۱۸
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب