مهاجرت به کانادا - مسکن

مهاجرت به کانادا - مسکن

مسکن در مهاجرت به کانادا

اقامتگاه موقت
یکی از اولین نیازهای شما پس از ورود به کانادا یک مکان موقت برای اقامت است تا زمانی که بتوانید خانه ای طولانی مدت اجاره کنید یا بخرید.  اگر در کانادا خانواده یا دوستانی ندارید که بتوانید پیششان بمانید یکی از گزینه ها، اقامت در هتل یا خوابگاه است. 
اکثر هتل ها امکاناتی از قبیل اتاق های خصوصی و حمام مجهز به تلفن ، اینترنت و تلویزیون را دارا می باشند.  برخی دارای اتاقهایی با آشپزخانه کوچک هستند که این امکان را به شما می دهد که با تهیه وعده های غذایی خود به جای غذا خوردن در رستوران، در هزینه خود صرفه جویی کنید. هزینه هتل ها بسته به کیفیت کلی، خدمات موجود و مکان در هر شهر متفاوت است.  در وب سایت ها و راهنماهای گردشگری، استاندارد و هزینه کلی ممکن است با تعداد ستاره هایی که پس از نام هتل ظاهر می شوند نشان داده شود.  معمولاً پنج ستاره به معنای بالاترین استاندارد و هزینه است و معمولاً یک ستاره به معنای کمترین استاندارد و هزینه است.
خوابگاه ها " Hostels " ورژن یا نسخه ساده تری از یک هتل هستند.  در اکثر خوابگاه ها می توانید یک اتاق خصوصی یا یک اتاق خواب در یک اتاق بزرگ که با افراد دیگر به اشتراک می گذارید، تهیه کنید. 
 سرویس بهداشتی معمولاً مشترک است و اغلب آشپزخانه وجود دارد که می توانید وعده های غذایی خود را در آنجا تهیه کنید.  هزینه و استاندارد خوابگاه ها متفاوت است، اما بسیاری از آنها تمیز، راحت و کم هزینه هستند و جایگزین بسیار مناسب نسبت به هتل ها هستند.
شما باید حداقل چند هفته قبل از پرواز به کانادا، هتل یا خوابگاه خود را رزرو کنید.  با رزرو از قبل، در هزینه های شما صرفه جویی می شود و شانس بهتری برای یافتن اتاق های موجود خواهید داشت. هتل یا خوابگاهی که به طور مرکزی مستقر است و نزدیک حمل و نقل عمومی است را پیدا کنید. مراقب هتل ها یا خوابگاه های بسیار ارزان شهر باشید زیرا آنها ممکن است در مناطق ناخوشایند قرار بگیرند و یا از استاندارد بسیار پایینی برخوردار باشند.

برای یافتن یک هتل یا خوابگاه مناسب می توانید:
•    به موتور جست وجو گوگل سری بزنید و " hostels in Canada " را تایپ کنید.
•    از طریق جستجوی اینترنتی به وب سایت گردشگری شهر محل اقامت خود رجوع کنید و " tourism " + " name of city or town " را بنویسید و لیست اقامتگاه ها را بخوانید.
•    یک جستجوی اینترنتی عمومی در مورد هتل ها و خوابگاه های موجود در شهر محل اقامت خود انجام دهید.
•    یک کتاب راهنمای گردشگری به کانادا با لیست هتل و خوابگاه در یکی از کتابفروشی ها از کشور مبدا خود خریداری کنید.
•    بعد از رسیدن به دفتر اطلاعات در فرودگاه بروید (اگر قبل از رسیدن مکان اقامت خود را رزرو نکردید).
•    یا اینکه قبل از سفر خود به کشور مورد نظر به سایت www.booking.com سر بزنید و اطلاعات جا و مکان مناسبی را می توانید با هر شرایطی انتخاب نمائید.
•    آخرین گزینه (پیشنهاد مترجمان) برای انتخاب مکانی مناسب در کانادا ارتباط با افرادی در کانادا می باشد که به عنوان میزبان "Host" قسمتی از خانه خود را در اختیار شما می گذارند که این قضیه دو جانبه است و شما نیز بهتر است این کار را در کشور خودتان انجام دهید که در اصطلاح به این نوع رفت و آمد توریست "کُچ کردن" می گویند. برای آشنایی و ارتباط با این افراد کافی است اپلیکیشن Couchsurfing Travel App که با نماد    نشان داده می شود را در گوشی خود نصب کرده و پس از عضویت در آن می توانید از امکانات این برنامه نهایت استفاده را ببرید.
اکثر هتل ها و خوابگاه ها دارای وب سایتهایی هستند که محتویات این وبسایت ها مواردی از قبیل:  قیمت، عکس محل اقامت، نقشه محل و توضیحی از خدمات ارائه شده را شامل می شود.
یک جایگزین برای هتل ها و خوابگاه ها این است که با یک سازمان مهاجرت در شهر محل اقامت خود تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا اقامت موقت مخصوصاً برای تازه واردان وجود دارد یا خیر و چقدر هزینه دارد.  می توانید اطلاعات مربوط به سازمانهای ارائه دهنده خدمات مهاجرت در سراسر کانادا را از آدرس www.cic.gc.ca/english/newcomers/map/service.asp پیدا کنید.

بنگاه های رهن و املاک کانادا
بنگاه رهن و املاک کانادا  (CMHC) آژانس ملی مسکن دولت فدرال است.  CMHC اطلاعات و ابزار مورد نیاز برای تصمیم گیری بهتر به ساکنان کانادا از جمله مهاجرین تازه وارد ارائه می دهد.  CMHC یک وب سایت مخصوص مهاجرین تازه واردان دارد که آدرس آن www.cmhc.ca/newcomers می باشد.  آنها همچنین دفترچه های راهنمای متنوعی را برای مهاجرین تازه وارد چاپ می کنند، از جمله راهنمای جدیدالورود مسکن کانادا، نحوه یافتن منزل، اجاره یا خرید منزل در کانادا. 
 این راهنما و سایر انتشارات به صورت رایگان در وب سایت CMHC  در دسترس است و یا می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1-800-668-2642 تماس بگیرید.
انواع منزل در کانادا
در کانادا معمولاً دو نوع آپارتمان داریم:
1.    کاندو (کاندوس) "Condo " 
2.    رِنتال یا اجاره ای  "Rental"
در کانادا رِنتال ها معمولاً به شرکت ها تعلق دارند و کانودس ها به افراد و در هر دو مدل تمامی خانه ها دارای یخچال فریزر و اجاق گاز هستند و معمولاً تمام هزینه های رفاهی در اجاره منزل گنجانده شده است و شما فقط می بایست هزینه تلویزیون و اینترنت که در کانادا به آن کابل "Cable" گفته می شود را بپردازید.

برگرفته از کتاب وکیل خودت باش

۱۴۰۲/۱۰/۲۶
|
سینا
آموزش ن
مقالات مرتبط
انجام پایان نامه ارشد و دکتری انتقال تکنولوژی

انجام پایان نامه ارشد و دکتری انتقال تکنولوژی

انجام پایان نامه انتقال تکنولوژی همانند  [...]

۱۴۰۳/۰۲/۱۵
|
سینا
انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری بتن

انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری بتن

انجام پایان نامه بتن که به صورت آزمایشگاهی صورت می گیرد از موضوعات مهم در رشته عم [...]

۱۴۰۳/۰۲/۱۴
|
سینا
انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری مشاوره خانواده

انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری مشاوره خانواده

در راستای آموزش انجام پایان نامه مشاوره خانواده در این بخش نمونه نتیجه گیری پایان [...]

۱۴۰۳/۰۲/۱۱
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب