انجام پایان نامه کامپیوتر-نرم افزار | نمونه فصل سوم

انجام پایان نامه کامپیوتر-نرم افزار | نمونه فصل سوم

مقدمه

همانطور که قبلا بحث شد برای ارائه دهندگان ابر بسیار مهم است که الگوریتم های زمانبندی که برای شبکه محاسباتی ابر پیشنهاد می شوند فاکتور مصرف انرژی  را کاهش داده و کیفیت را تضمین نمایند.الگوریتم زمانبندی ارائه شده همزمان با کاهش مصرف انرژی مراکز داده و کاهش تولید آلاینده های زیستی ,کیفیت اجرای برنامه های کاربران را تضمین می کند .در ادامه این فصل الگوریتم زمانبندی پیشنهادی را توضیح می دهیم.

3-2 الگوریتم پیشنهادی

ما متغیر p  را جهت نمایش ماشین های فیزیکی در سیستم تنظیم می کنیم  .
P={p1,p2,……pn} و n تعداد ماشین های فیزیکی است که در اینجا جهت مقایسه با الگوریتم های دیگر آنرا 800 در نظر می گیریم. Pi به ماشین فیزیکی منحصر اشاره می کند که i شماره آن ماشین فیزیکی است و در محدوده زیر می باشد. 1<= i <=n .همچنین ماشین های مجازی روی هر میزبان را با حرف V نشان می دهیم که Vi={v1,v2,…..vm} که m تعداد ماشین مجازی روی سرور فیزیکی i می باشد. تعداد ماشین های مجازی کل 1052 تنظیم شده است.
ما در نظر داریم ماشین های مجازی را به نحوی به ماشین های فیزیکی تخصیص دهیم که انرژی مصرفی سرورها کمینه گردد و کیفیت اجرای برنامه کاربر نیز تضمین گردد. جهت تضمین کیفیت برنامه ها , ما از مهاجرت ماشین های مجازی بهره می بریم . تعدادی از الگوریتم های پیشنهادی در زمینه انرژی , با رسیدن ماشین فیزیکی به نقطه بحرانی مصرف انرژی, جهت کاهش مصرف انرژی, آن ماشین فیزیکی را خاموش کرده و طبیعتا تمام ماشین های مجازی مستقر روی ماشین فیزیکی نیز  از کار افتاده و برنامه های کاربران معلق می شود. اما در کار ما , با استفاده از تکنولوژی مهاجرت ماشین های مجازی, برنامه کاربر در هر حال اجرا می شود و این به این ترتیب است که با رسیدن انرژی یک ماشین فیزیکی به نقطه بحرانی که در اینجا به90  و 10در صد استفاده از پردازنده ماشین فیزیکی  تنظیم می شود ماشین های مجازی اضافی با استفاده از روش مهاجرت زنده به ماشین های دیگر  مهاجرت می کنند .
الگوریتم زمانبندی ارائه شده از آنجا که از مهاجرت زنده جهت مهاجرت ماشین های مجازی استفاده می کند کیفیت اجرای برنامه های کاربران را تضمین می کند . در این نوع مهاجرت, برنامه اجرایی ماشین مهاجر به کار خود حتی در حال مهاجرت ادامه می دهد و توقفی در کار صورت نمی گیرد. بنابراین برنامه کاربر در زمان خود ادامه می یابد و کاربر متوجه این تغییر مکان و تاخیری نخواهد شد.
 این در حالیست که اگر از مهاجرت عادی استفاده شود قبل از مهاجرت برنامه ها کاملا قطع شده و در مقصد از سر گرفته می شوند و این باعث اتلاف زمان کاربر می شود. از طرفی با خاموش کردن دستگاه تمامی برنامه های روی آن متوقف شده و مجددا درصف اجرا قرار می گیرند. این در حالیست که در مهاجرت زنده همزمان با مهاجرت تمامی دستورات و وضعیت سیستم  نیز در حال اجرا به مقصد منتقل شده و در مقصد ادامه کار  اجرا خواهد شد.

براساس الگوریتم ارائه شده از آقای buya و همکاران [73]و ارائه آن در شبیه سازها, ما نقطه بحرانی 90 در صد و 10 در صد را جهت مهاجرت انتخاب کردیم.
براساس این الگوریتم در صورتیکه استفاده از پردازنده یک ماشین فیزیکی به بیش از 90 در صد ظرفیت آن برسد تعدادی از ماشین های مجازی مستقر روی آن بصورت زنده مهاجرت می کنند و این به دلیل افزایش صعودی مصرف انرژی ماشین فیزیکی بعد از 90 در صد استفاده از پردازنده است. با این کار مصرف انرژی را کاهش خواهیم داد.

جهت دانلود فایل کامل کلیک کنید

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره انجام پایان نامه کامپیوتر-نرم افزار با ما در ارتباط باشید.

۱۴۰۰/۱۰/۰۱
|
سینا
آموزش ن
مقالات مرتبط
انجام پایان نامه مشاوره تحصیلی

انجام پایان نامه مشاوره تحصیلی

در انجام پایان نامه مشاوره تحصیلی که از زیرشاخه های علوم تربیتی می باشد، بخش [...]

۱۴۰۳/۰۲/۲۷
|
سینا
انجام پایان نامه انگل شناسی

انجام پایان نامه انگل شناسی

انجام پایان نامه انگل شناسی حاضر در سال 1390 در دانشگاه شهید با هنر کرمان به سران [...]

۱۴۰۳/۰۲/۲۵
|
سینا
انجام پایان نامه ارشد  و رساله دکتری مددکاری اجتماعی

انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری مددکاری اجتماعی

انجام پایان نامه ارشد مددکاری اجتماعی ارائه شده در این بخش در سال 88 در دانشگاه ع [...]

۱۴۰۳/۰۲/۲۴
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب