انجام پایان نامه ارشد و انجام رساله دکتری مدیریت دولتی | نمونه کار

انجام پایان نامه ارشد و انجام رساله دکتری مدیریت دولتی | نمونه کار

مقدمه

هر فعالیت تحقیقی حتی اگر در طول طراحی و اجرای تحقیق به طور کامل و به درستی پیش رفته باشد، ولی نتواند نتایج را به خوبی به استفاده کنندگان تحقیق انتقال دهد ، موفق نخواهد بود.
فصل پنجم ثمره تمامی تلاش های صورت گرفته در طی مسیر تحقیق است. در حقیقت باید گفت، در فرایند هر تحقیق، نتایج آن اهمیت به سزایی دارد، چرا که نتیجه گیری های محقق می تواند مبنایی برای رفع مشکلات و یا بهبود وضعیت موجود فراهم آورد. از طرف دیگر استفاده کنندگان از تحقیق بیش از هر چیز به نتایج تحقیق توجه دارند. بنابراین ، یکی از بخش های مهم تحقیق که می تواند راهی برای تبدیل نظریه ها به عمل باشد نتیجه گیری های صحیح  و پیشنهادهای مربوط و مناسب است؛ نتیجه گیری هایی که بر اساس تحلیل های صحیح ارائه شده باشد، می تواند مشکلات موجود بر سر راه سازمان را بر طرف سازد.
در فصل قبل به توصیف تجزیه و تحلیل داده ها پرداخته شد. در این فصل نتایج بدست آمده در رابطه با فرضیه های تحقیق مورد بررسی قرار می گیرد و با یافته های مطالعات مشابه مقایسه می گردد. در نهایت نیز ، پس از ارائه نتایج کاربردی، به ذکر پیشنهادهایی برای انجام پایان نامه ارشد و همچنین انجام رساله دکتری مدیریت دولتی آتی و محدودیت های حاصل از انجام رساله دکتری و پایان نامه ارشد پرداخته خواهد شد.

پیشنهادها بر اساس ادبیات ، مشاهدات محقق و نتایج پژوهش

بر اساس یافته های تحقیق پیشنهاداتی ارایه شده است.
-    با توجه به ادبیات بی تفاوتی، در این پژوهش بی تفاوتی سازمانی معادل بی انگیزگی قرار داده شده است بنابراین مدیران با در نظر گرفتن تئوری های انگیزش متناسب با محیط و سازمان خود گامی در ارتقاء عملکرد و کاهش بی تفاوتی کارکنان بر دارند.
-    با توجه به اینکه در سازمان های دولتی سیاست های کلان ضعیف دولت شرط علی فرایند بی تفاوت شدن کارکنان است، بهتر است سازمان ها به سمت خصوصی سازی هدایت شوند و یا اینکه در سطوح پایین سازمانی تفویض اختیار صورت گیرد.
-    مدیران با ایجاد کارگاه ها و سمینارها ، اطلاعات کافی در مورد نقش های کارکنان در اختیار آنان قرار داده و متناسب با توانایی کارکنان خود مهارت های درون فردی، مهارت های میان فردی ، مهارت های سازگاری و کنترل استرس را به کارکنان خود آموزش دهند تا استرس و بی تفاوتی را در بین کارکنانشان از بین ببرند.
-    مهارت های سه گانه مدیران باید بهبود یابد. یکی از این مهارت ها، مهارت های انسانی است. مدیران با ارتباطات بهتر و صمیمی تر با کارکنان می توانند این مهارت را تا حدودی بهبود بخشند. کارکنان یک سازمان مشتریان درون سازمان هستند که در زنجیره ارزش به سازمان سود می رسانند. مدیران با مهارت های انسانی قوی تر باعث رضایت بیشتر این مشتریان درونی سازمان می شوند و رضایت کارکنان نیز به ایجاد ارزش افزوده بیشتری می-انجامد. 
-    مسائل خانوادگی و شخصی خواه و ناخواه بر کار و  بازدهی کارکنان اثر می گذارد و می تواند باعث بی تفاوتی کارکنان و استرس کارکنان می گردد. برای فائق آمدن بر این مشکل می توان با کمک مطالعه تطبیقی از تجربیات سایر ارگان ها و بانک ها بهره جست.
-    بی تفاوتی درونی افراد نیز تا حد زیادی از دست مدیران خارج است. اما به مدیران پیشنهاد می  گردد تا در صورت مواجهه با چنین مواردی از برخوردهای ضربتی اجتناب ورزند. مدیران می توانند با مذاکره رو در رو به دنبال راه هایی برای کنترل بی تفاوتی درونی کارکنان باشند. در نهایت اگر اقدامات مدیران جواب نداد، بهتر است که با جابجایی فرد مذکور از مسموم کردن جو سازمان،جلوگیری کرد.
-    کارکنان را در تصمیم گیری های سازمان مشارکت داده تا کارمندان احساس ارزشمند بودن کرده و بی تفاوتی آنان کاهش و عملکرد افزایش یابد.
-    مدیران کمک کنند تا کارمندان درستی ماهیت کار خود و انتظاراتی که از آنان میرود را درک کنند.
-    اگر اجتناب فرد از تلاش کاری ناشی از عوامل شخصی یا محیط کاری باشد ، می توان به بررسی مشخصه های رفتاری وی پرداخت. اینکه چرا غیبت می کند، علت عدم شرکت در تصمیم گیری سازمانی چیست و ...

توصیه هایی برای انجام پایان نامه ارشد و انجام رساله دکتری مدیریت دولتی آتی

-    انجام پایان نامه ارشد و انجام رساله دکتری مدیریت دولتی با موضوع تأثیر مدیریت عملکرد بر کاهش آسیب های مخرب بی تفاوتی سازمانی
-    انجام پایان نامه ارشد و انجام رساله دکتری مدیریت دولتی با موضوع تاثیر بی تفاوتی سازمانی بر عملکرد کارکنان با عامل تعدیل گر تعهد سازمانی
-    تاثیر سبک های مدیریتی بر بی تفاوتی سازمانی
-    تاثیر متغیرهای ساختاری از قبیل تمرکز و پیچیدگی و رسمیت بر بی تفاوتی سازمانی
-    تاثیر کیفیت زندگی شغلی بر بی تفاوتی سازمانی

خلاصه فصل پنجم 

در این فصل با توجه به یافته های حاصل از تحقیق و آزمونهای انجام شده ، سعی در ارائه نتایج تحقیق و همچنین ارائه پیشنهاداتی برای محققان آتی بود. به این منظور هر فرضیه و نتایج حاصل از انجام آن فرضیه به صورت خلاصه و مجزا آورده شده است. 
به طور کلی انجام پایان نامه مدیریت حاضر یک فرض اصلی و سه فرض فرعی داشت که هر کدام به صورت مستقل آورده شده و نتایج حاصل از آزمون فرض نیز در ادامه آن بیان شد. در ادامه با توجه به این فرضیه ها پیشنهادهایی هم ارائه گردید و سعی شد تا با توجه به یافته ها و ادبیات موجود پیشنهادهایی کاربردی مطرح گردد و محدودیت هایی که پژوهشگر در حین پژوهش با آن روبرو بوده نیز بیان گردید.

جهت دانلود فایل کامل کلیک کنید

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره در زمینه انجام پایان نامه ارشد و انجام رساله دکتری مدیریت دولتی با ما در ارتباط باشید.

۱۴۰۰/۱۰/۲۵
|
سینا
آموزش ن
مقالات مرتبط
انجام پایان نامه در حوزه سیستم های اطلاعات مدیریت

انجام پایان نامه در حوزه سیستم های اطلاعات مدیریت

انجام پایان نامه با موضوع سیستم های اطلاعات مدیریت جذابیت های خاص خود را دارد. در [...]

۱۴۰۳/۰۱/۰۸
|
سینا
نحوه انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری مدیریت با موضوع برند

نحوه انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری مدیریت با موضوع برند

انجام پایان نامه مدیریت با موضوع برند نکات مهمی دارد. در این بخش از آموزش  [...]

۱۴۰۳/۰۱/۰۷
|
سینا
جدیدترین موضوعات جهت انجام پایان نامه مدیریت کارآفرینی

جدیدترین موضوعات جهت انجام پایان نامه مدیریت کارآفرینی

جدیدترین موضوعات کارآفرینی در اینن بخش ارائه شده است. علاقه مندان به [...]

۱۴۰۳/۰۱/۰۶
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب