آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه + هزینه استخراج

آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه + هزینه استخراج

آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه

پس از انجام پایان نامه ارشد و یا انجام رساله دکتری بسیاری از دانشجویان تمایل دارند تا از پایان نامه خود مقاله استخراج نمایند. این استخراج مقاله از پایان نامه باید اصولی و علمی باشد چراکه عدم رعایت اصول علمی استخراج مقاله شما در هسچه مجله ای پذیرش نخواهد شد. لذا در ادامه آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه می پردازیم.
اولین گام در استخراج مقاله یافتن مجله مناسب می باشد. شاید برای شما این سوال پیش آید که پیش از استخراج مقاله چرا باید به دنبال مجله باشیم. یافتن مجله دو دلیل مهم دارد، اول اینکه شما می توانید از ابتدا به فرمت مجله مقاله خود را بیابید و دوم و مهمتر اینکه شما می توانید با دانلود نمونه مقاله مرتبط با پایان نامه خود یک الگوی مناسب برای شروع استخراج مقاله داشته باشید. این امر سبب می شود شما بتوانید به راحتی با قسمت های مختلف مقاله آشنا شده و مواردی که واقعا در مقاله نیاز است را فقط از پایان نامه خود استخراج نمایید.
در گام بعدی شما باید قسمت های مختلف مقاله را نگارش نمایید. اولین قسمت عنوان مقاله می باشد در ارتباط با عنوان مقاله بارها صحبت کرده ایم. عنوان مقاله نباید کلی باشد. یک عنوان خوب شامل اصل مطلب، متغیر ها و قسمت نوآوری مقاله می باشد. پس از عنوان حال نوبت چکیده می باشد. یک چکیده شامل سه بخش می باشد، مقدمه، روش تحقیق و خلاصه نتایج. البته بخش مقدمه را می توان حذف نمود.
گام بعدی استخراج مقاله از پایان نامه نگارش مقدمه می باشد اصولا مقدمه شامل بیان مسئاله، ضرورت انجام کار و پیشینه تحقیق می باشد. حدودا مقدامه یک صفحه و نیم و یا 800 کلمه می باشد. در مقدمه از کلی گویی بپرهیزید و یا اینکه از ارائه مطالب آموزشی دوری کنید. مقدمه ای که نگارش می کنید باید منسجم و علمی باشد تا خواننده را ترغیب به مطالعه کل مقاله نماید.
در بخش بعدی شما باید متودولوژی تحقیق یا همان روش تحقیق را ارائه دهید. درر این بخش کلیه مواد و روش های مورد استفاده در تحقیق ارائه شده و توضیحات مختصری منجمله استاندارد مورد استفاده ارائه می گردد.
گام بعدی که مهمترین بخش مقاله می باشد ارائه نتایج و بحث بررسی آن ها می باشد. نتایج مقاله که در پایان نامه شما موجود است بنابراین مهمترین مورد بحث روی نتایج است. این کار باید با استدلال علمی صورت گرفته و با نتایج ارائه شده توسط محققین پیشین اعتبار سنجی شود. از ارائه نتایج به صورت خام به شدت بپرهیزید.
گام نهایی استخراج نگارش نتیجه گیری می باشد این بخش شامل نتایج کلی به دست آمده از پایان نامه است که همان فصل پنج رساله شما می شود. سعی کنید نتایج مختصر و مفید باشند.
موارد ذکر شده فوق آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه بود فقط نکته مهمی که باید در ارتباط با استخراج دقت کنید این است که کلیه مطالبی که ارائه میکنید مستند باشد و از رفرنس های معتبر استفاده کنید.

هزینه استخراج مقاله از پایان نامه

در ارتباط با هزینه استخراج مقاله باید بگوییم که در آکادمی ابن سینا هزینه ها به نوع مجله بستگی دارد. استخراج مقاله برای مجلات isi حدودا بین 1.5 الی 3 میلیون می باشد. هزینه استخراج برای مجلات داخلی حدودا 800 الی 1.5می باشد و هزینه استخراج کلی و بدونه هیچ گونه ویرایش در متن و یا افزودن منبع و یا بروز رسانی آن حدودا 600 الی 800 هزار تومان می باشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال در ارتباط با آموزش گام به گام استخراج مقاله از پایان نامه با ما در ارتباط باشید.
 

۱۴۰۰/۰۶/۰۳
|
سینا
اکسپت و
مقالات مرتبط
معرفی پایگاه علمی اسکوپوس

معرفی پایگاه علمی اسکوپوس

پایگاه علمی اسکوپوس برای علاقه مندان به [...]

۱۴۰۳/۰۱/۱۰
|
سینا
نحوه نوشتن مقاله ادبی

نحوه نوشتن مقاله ادبی

نوشتن مقاله ادبی نکات خاص خود را دارد. در این بخش از آموزش نوشتن [...]

۱۴۰۲/۱۲/۲۴
|
سینا
نکات مهم پیرامون مقاله نویسی

نکات مهم پیرامون مقاله نویسی

چگونه اعتبار یک مقاله سنجیده می شود؟ و افیلیشن چیست؟ دو موضوع مورد بحث در این بخش می باشد. خواننده در انتها [...]

۱۴۰۲/۱۲/۱۸
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب