آموزش استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکتری

آموزش استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکتری

استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکتری

استخراج مقاله از پایان نامه یکی از مهمترین اهداف نگارش پایان نامه می باشد. هر دانشجویی امید دارد تا با استخراج مقاله از پایان نامه ارشد خود اعتبار علمی تحقیقات خود را که در قالب پایان نامه نگارش شده است، افزایش دهد.

تمامی دانشگاه ها برای دانشجویانی که اقدام به استخراج مقاله از پایان نامه ارشد خود نمایند نمره در نظر گرفته اند. در دانشگاه های دولتی 1 نمره و در دانشگاه های آزاد 2 نمره به مقاله مستخرج از پایان نامه که در یک کنفرانس یا مجله معتبر چاپ شده است می دهند. بخش بندی نحوه نمره دهی به استخراج مقاله از پایان نامه به شرح زیر است.

دانشگاه دولتی

در دانشگاه های دولتی نمره پایان نامه از 19 به حساب می آید و دانشجو درصورتی که می خواهد نمره کامل دریافت نماید باید پیش از دفاع از پایان نامه اقدام به استخراج مقاله از پایان نامه ارشد خود کند و چاپ مقاله خود را در یک کنفرانس و یا مجله داخلی و یا خارجی انجام دهد. 

البته لازم به ذکر است گرفتن پذیرش مقاله از مجله و یا کنفرانس مورد نظر جهت در یافت نمره کافی می باشد. پذیرش مقاله استخراج شده از پایان نامه در کنفرانس های معتبر داخلی و خارجی 0.5 نمره و پذیرش مقاله از مجلات معتبر داخلی و حارجی، همچون، علمی پژوهشی، isi، اسکوپوس و isc یک نمره دارد. با اینحال بهتر است پیش از اقدام به سابمیت مقاله خود نسبت به اعتبار آن و مقدار نمره ای که برای آن تعلق می گیرد از واحد پژوهش دانشگاه خود سوال نمایید.

دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد برای استخراج مقاله از پایان نامه ارشد 2 نمره در نظر گرفته است. نمره پایان نامه در این دانشگاه از 18 نمره می باشد و 2 نمره باقی مانده آن به چاپ مقاله مستخرج از پایان نامه در یکی از کنفرانس ها و یا مجلات معتبر داخلی و خارجی اختصاص دارد. 
دانشگاه آزاد به دانشجویان ارشد این اجازه را داده است تا مقاله خود را پس از دفاع از پایان نامه ارائه دهند. دانشجویان 6 ماه پس از دفاع فرصت دارند تا مقاله خود را استخراج کرده و در یکی از موارد اعلام شده در بالا چاپ نمایند. در دانشگااه آزاد هر مقاله کنفرانسی یک نمره و هر مقاله چاپ شده در ژورنال معتبر دو نمره دارد.

استخراج پایان نامه از رساله دکتری

دانشجویان دکتری باید 2 مقاله از پایان نامه خود استخراج کرده و به چاپ رسانند. در مقطع دکتری دانشجویان باید پیش از اخذ مجوز دفاع از پایان نامه یک مقاله در مجلات isi و یا علمی پژوهشی چاپ نمایند. چاپ مقاله برای اخذ مجوز دفاع در مقطع دکتری الزامی می باشد. دانشجویان دکتری همچنین به منظور فارغ التحصیلی و دریافت دانش نامه خود موظف به چاپ مقاله دوم خود نیز می باشند.

آموزش استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکتری با آکادمی ابن سینا

آکادمی ابن سینا به یاری همکاران متخصص، پس از بررسی فایل پایان نامه به شما مشاوره رایگان ارائه می دهد و بر اساس موضوع و سطح قابلیت پایان نامه، این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد که چه نوع مقاله ای از پایان نامه شما قابل استخراج است: پژوهشی، isi  و یا مروری... علاوه بر این متخصصین آکادمی ابن سینا به شما می گویند که مقاله مستخرج از رساله شما بهتر است برای کدام ژورنال ارسال شده و احتمال اکسپت و چاپ در کدام نوع و سطح از ژورنال های داخلی یا خارجی بیشتر و بالاتر خواهد بود.

مشاوره ها و اطلاعات و آگاهی که آکادمی ابن سینا در اختیار متقاضیان قرار می دهد همه به صورت رایگان انجام می پذیرد. همکاران متخصص ما در آکادمی ابن سینا استخراج مقاله از پایان نامه شما را در مدت زمان کم و کیفیت بالا انجام می دهند. 
 

۱۳۹۹/۰۱/۲۱
|
حسینی
اکسپت و
مقالات مرتبط
معرفی پایگاه علمی اسکوپوس

معرفی پایگاه علمی اسکوپوس

پایگاه علمی اسکوپوس برای علاقه مندان به [...]

۱۴۰۳/۰۱/۱۰
|
سینا
نحوه نوشتن مقاله ادبی

نحوه نوشتن مقاله ادبی

نوشتن مقاله ادبی نکات خاص خود را دارد. در این بخش از آموزش نوشتن [...]

۱۴۰۲/۱۲/۲۴
|
سینا
نکات مهم پیرامون مقاله نویسی

نکات مهم پیرامون مقاله نویسی

چگونه اعتبار یک مقاله سنجیده می شود؟ و افیلیشن چیست؟ دو موضوع مورد بحث در این بخش می باشد. خواننده در انتها [...]

۱۴۰۲/۱۲/۱۸
|
سینا
تیتیر های داغ
بیشتر
برگزاری آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز - آزمون ارشد و دکتری

اخبار روز در ادامه ارائه شده است. [...]

۱۴۰۲/۱۲/۰۳
|
ابن سینا
اخبار پژوهشی کشور

اخبار پژوهشی کشور | 1402

همراه ما باشید با آخرین اخبار پژوهشی کشور در بهمن ماه 1402. [...]

۱۴۰۲/۱۱/۱۱
|
ابن سینا
جدیدترین اخبار علمی کشور

جدیدترین اخبار علمی کشور - ابن سینا

جدیدترین اخبار علمی کشور را می توانید اینجا در وبسایت آکادم [...]

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
|
ابن سینا
آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور | تمدید ثبت نام کنکور

آخرین اخبار علمی - پژوهشی کشور در ادامه به حضورتان ارائه می گردد. [...]

۱۴۰۲/۰۹/۱۵
|
ابن سینا
آخرین اخبار کشور

اخبار علمی - پژوهشی کشور

در این بخش نظر شما را به گزیده از اخبار علمی - پژوهشی کشور جلب می نماییم. [...]

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
|
ابن سینا
به ما بپیوندید
بیشتر
آموزش پایان نامه
تلفن: 02128422160
شماره موبایل: 09104742571
اهداف ابن سینا
آموزش پایان نامه
آموزش چاپ مقاله
آموزش اکسپت مقاله
چاپ کتاب